Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Daniella - 1 januari 2010 15:47

     Här är två bilder på kristen när hon var lite yngre <3

 

 

 

 //Daniella(L)

 

 

 

 

 

 

Av Daniella - 1 januari 2010 15:18

Taylor Daniel Lautner (L)
Grand Rapids, Michigan, USA
11 februari 1992, (17år)
Lite om han: Till en början var det inte säkert att Taylor skulle få spela Jacob även i resterande filmer, eftersom Jacob är betydligt mer vältränad och även längre i de kommande filmerna än i Twilight. Dock ville Taylor så förtivlat gärna ha rollen, att han tillbringade flera timmar om dagen på gym under en längre tid. Han lyckades då uppnå regissörens krav.
Taylor Lautner började som sexåring att träna kampsport på Fabiano's Karate School i Holland, Michigan. De följande åren blev han mycket framgångsrik. När han var elva år gammal var han rankad etta i världen för NASKA Black Belt Open Blanketter, Musical vapen, traditionell vapen och traditionella former. Han blev inbjuden att träna med världsmästaren Mike Chat, och när han var tolv år vann han tre guldmedaljer i junior-VM.


taylor-lautner-mens-health-decem-2.jpg taylor lautner image by chellie247



//Daniella<3

Av Daniella - 1 januari 2010 15:14

  

Kristen Stewart är trött på att alltid behöva bry sig om vad som skrivs i pressen. För tidningen Parade berättar skådespelerskan att hon inte längre oroar sig lika mycket för vad som kommer ut till offentligheten.
— Så fort jag slutade med att försöka kontrollera allt som kom ur min mun och alla bilder som publicerades så blev jag mycket gladare. Det var inte som en stor vändpunkt; jag har bara växt in i att inte bry mig så mycket, säger hon.
— Jag har insett att jag inte kommer att kunna påverka folks sätt att uppfatta mig.
Kanske är detta förklaringen till varför hon och Robert Pattinson verkar bry sig allt mindre om att de blir fotograferade tätt ihop…
//Daniella<3



Av Daniella - 1 januari 2010 14:28

  

InStyle ha skrivit fem saker som du kanske inte visste om Taylor Lautner,men jag tror att ni vet redan skit mycketom han men.Här är en lista på fem saker om han som jag har översatt :D                                                                                                  
                                                  
                                                  
                                          

1.Han har ine Facebook eller Twitter-konto, men han säger mycket folk posera  som honom online.

2. Han är ett stor Red Bull fan och drack det under hela inspelningen.

3.Hans favorit band,U2 fungerar i Vancouver i somras, där han också spelade in Eclipse!

4.Han kan inte leva utan sin skinnjacka, så stylist Matthew Edelstein drog denna John Varvatos jacka för fotograferingen.

5.Han kör en svart BMW 5-serie, men är mer intresserad av fotboll än bilar.


Inte så mycket nytt men lite mer skadar inget.

// Daniella<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Twilightloover

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards